کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار یک ویژگی پرکاربرد برای گوگل مپس

به گزارش سافت گذر، گوگل مپس امروزه تنها یک نرم افزار مسیریابی نیست زیرا افراد را از مکان های دیدنی، رستوران ها و فضاهای تاریخی یک شهر آگاه می کند. حتی پایه ای ترین کاربرد این برنامه یعنی مسیریابی نیز با پیشرفت هایی همراه شده به طوری که علائم محدودیت سرعت، اطلاعات در مورد چراغ راهنما و . . . در آن مشاهده می شوند. گوگل یادآوری می کند که در انجمن مربوط به مپس روزانه بیش از 20 میلیون پیام رد و بدل می گردد که کاربران در آنها پیشنهاداتی در مورد مکان های مورد علاقه، سرویس های تجاری، دیدگاه ها پیرامون یک جای خاص، تصاویر و پاسخ دادن به سؤالات دیگران ارائه می دهند.

گوگل مپس گوگل مپس Maps Google Maps

امروز گوگل اعلام کرد که یک روش آسان تر و جدیدتر را به مپس آورده تا افراد از راهنمایان محلی اطلاعات موردنظر و موثق خود را دریافت کنند. کمپانی مالک اندروید در مورد این داده ها که در تب Explore دیده می شوند، می نویسد:«« این فید جدیدترین نظرات، تصاویر و پست های اضافه شده به گوگل مپس توسط متخصصان و راهنمایان محلی که شما دنبال می کنید را نشان می دهد»».

این بخش هر آنچه که در یک منطقه رخ می دهد را نمایش خواهد داد. گوگل می گوید:«« شما می توانید هر روز به این فید بیایید و ببینید در یک منطقه چه اتفاقاتی رخ می دهد. مثلاً اگر می خواهید ببینید رستوران مورد علاقه به منوی خود غذای جدیدی اضافه کرده، با مراجعه به این قسمت پاسختان را دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید یک مکان دیدنی نزدیک خودتان را پیدا کنید، فقط کافی است به این فید سری زده و مهمترین پیشنهادات را از افراد به دست آورید. به خاطر بهره مندی از حضور راهنمایان محلی، با زوم کردن روی نقشه، می توانید اطلاعات کاربردی را تقریباً برای هر موقعیت مکانی ببینید»».

فید انجمن، اطلاعات دریافت شده را آن طور که به علایق کاربران بستگی دارد تغییر می دهد. برای مثال، چنان چه در گوگل مپس غذا یا نوشیدنی خاصی را دوست داشتید، پیشنهادات و تصاویر دیگری در مورد آن به دست خواهید آورد. این مکان ها همچنین می توانند خدمات خود را به صورت بیرون بر ارائه کنند. طبق گفته گوگل، آزمایش این فید نشان می دهد که پست های مکان های تجاری قبل از اینکه وارد این بخش شوند، دو بار نمایش داده می شدند. لازم به ذکر است که این ویژگی برای تمامی کاربران گوگل مپس اندرویدی و iOS در سرتاسر جهان عرضه شده است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48138 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/12 تعداد مشاهده: 2259
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر